Ocenění Digital Champions Award v kategorii „Digital Customer Experience“.

Málokterému jinému tématu se v současné době věnuje taková pozornost jako digitalizaci ve středně velkých firmách. Protože díky Digital X, největší evropské mezioborové digitalizační iniciativě, se malé a střední firmy mohou odvážit digitální transformace. Této odvahy jsou si vědomi iniciátoři udílení cen „Digital Champions Awards“. WirtschaftsWoche, největší obchodní časopis v Německu, a Deutsche Telekom jako přední specialista na služby na telekomunikačním a IT trhu proto oceňují tímto společným oceněním společnosti, které jsou digitálními lídry ve svém oboru. Společnost BOOSTRACK GmbH získala zlato v kategorii „Digitální zákaznická zkušenost“.

Inovace v německých malých a středních podnicích

„Německé středně velké společnosti jsou celosvětově chváleny pro svou inovační sílu,“ říká Hagen Rickmann, výkonný ředitel pro firemní zákazníky společnosti Telekom Germany. „Vždy statečně přijímal výzvy a pružně reagoval na každou novou situaci.“ Přesně této výzvy se chopila společnost BOOSTRACK GmbH (dříve EFI Ordersystems GmbH) a ukazuje svým zákazníkům cestu k digitálnímu řízení materiálů a intralogistice.

Společnost

Společnost byla založena v roce 2018 a neustále vyvíjí a rozšiřuje svůj sortiment o inovativní kombinace zařízení IoT a skladování a logistiky. Od prodejních automatů BOOST.Tower až po BOOST.Warehouse a BOOST.App mohou průmysloví zákazníci vybavit svou společnost pro Průmysl 4.0 s minimálním úsilím a pracovat tak efektivněji. Senzory zaznamenávají zásoby a spotřebu, doobjednávání je snadné stisknutím tlačítka nebo zcela automaticky. Systém BOOSTRACK je flexibilně škálovatelné řešení, které lze napojit na všechna běžná, ideálně existující, datová rozhraní pro správu zboží a databázové systémy.

"Cítíme se poctěni, že jsme obdrželi toto ocenění," řekli Christian Gerken, Alexander Pawel a Stefan Milcher, jednatelé společnosti BOOSTRACK GmbH. „Společnost jsme založili nejen proto, abychom našim zákazníkům nabízeli optimální řešení v oblasti nákupu a logistiky, ale abychom je také připravili na digitální změny. Jedeme i poslední míli, takže bylo pro nás přirozené udělat tento krok. Digitalizace a automatizace výrobních a nákupních procesů nabízí skvělou příležitost ke zvýšení efektivity. Zejména na trzích, kde už jen dobrý produkt nestačí, mohou prozíravé společnosti tímto způsobem výrazně zvýšit svůj náskok.“

Již více než 20 let pracují Christian Gerken, Alexander Pawel a Stefan Milcher se svým týmem na individuálních a procesně optimalizovaných nákupních konceptech a softwarových řešeních s cílem: „Jen když je rutinní práce v oblasti nákupu, nákupu, výroby a řízení materiálu jako celek je zde prostor pro nové věci. O to více nás těší, že nejen inspirujeme naše zákazníky, ale také že jsme svými digitálními řešeními dokázali přesvědčit porotu v soutěži Digital Champions Award.“

Cena digitálních šampionů

Magdalena Rogl, vedoucí digitálních kanálů společnosti Microsoft Germany, Beat Balzli, šéfredaktor WirtschaftsWoche, Sabine Scheunert, viceprezidentka pro digitální a IT marketing / prodej ve společnosti Mercedes-Benz a Dr. Wladimir Klitschko, podnikatel a nejdéle sloužící boxer v těžké váze všech dob. Tato cena má široké veřejnosti ukázat, že digitální průkopníci již definují, co je v době digitalizace důležité.

Toto ocenění se každoročně koná v šesti regionech po celém Německu.

„Aby byly středně velké firmy i v budoucnu ekonomicky úspěšné, musí se statečně postavit digitalizaci. Ocenění Digital Champions Awards působivě ukazuje, jak digitální průkopníci se ziskem integrovali technologie a řešení do svých společností.“

Peter Altmaier, spolkový ministr hospodářství a patron Digital Champions Awards

Velké díky celému týmu a skvělému nasazení.