VÝCHOZÍ SITUACE

Intralogistika jako rozhodující faktor úspěchu pro tvorbu hodnoty společnosti podléhá požadavku na stabilní fungování a provozní oblasti v rámci společnosti uspokojují potřeby
a rychle dodávat materiál a zboží. Požadavkem na tento úkol je často řídit zásobování s co nejmenším počtem zaměstnanců. To často znamená, že specializovaný personál je svázán s logistickými činnostmi a není k dispozici pro zamýšlený účel. Například inženýr pověřený dohledem nad provozem stroje musí ujet vzdálenost 500 m, aby získal potřebné materiály.

BOOSTRACK vám pomůže optimalizovat intralogistiku a zvýšit výrobní kapacity.

NAŠI ZAMĚSTNANCI JSOU V PROVOZNÍ PRÁCI PODPOROVANI POUŽÍVÁNÍM RŮZNÝCH TECHNICKÝCH ŘEŠENÍ, NAPŘÍKLAD SENZORY, TLAČÍTKA A SKENERŮ. INDIVIDUÁLNÍ INTRALOGISTIKA ŘEŠENÍ NA MÍRU PRO VAŠI INTRALOGISTIKU.

ANALÝZA BOOSTRACKEM

Od začátku roku 2017 spolupracujeme s naším klientem, globálním dodavatelem pro automobilový průmysl, který se věnuje poskytování nových řešení a technologií mobility. Ve výrobním závodě v Sársku náš zákazník vyrábí přídavné díly pro vozidla, jako např B. Boční sukně. Ty jsou kompletně lakovány a dodávány postupně různým výrobcům vozidel. Ta je již částečně dokončena včetně všech montážních dílů. Na více než 24 montážních místech musí být trvale k dispozici široká škála komponentů, například pro zásobování výrobních strojů sponami a pružinami. Jakmile došly zásoby na výrobních místech, musel montér opustit své pracoviště a najít zásoby v centrálním vysokoregálovém skladu. V závislosti na situaci a vytížení skladové techniky to může znamenat výrazné zpoždění až 20 minut. Díky komplexní nové výstavbě výroby došlo k restrukturalizaci mnoha pracovních procesů, na které bylo nutné reagovat a předělat je.

IMPLEMENTACE

Společnost BOOSTRACK byla před několika lety uvedena do provozu jako systémový dodavatel pro centrální zásobování výrobního závodu pomocným a provozním materiálem. Aby byly splněny požadavky nového projektu, bylo nutné zřídit samostatnou dceřinou společnost. Financování předchozích nabídek služeb (mimo jiné zřízení zákaznického skladu na místě, denní rozvoz do různých nákladových středisek, rozvoz a pravidelné plnění výdejních stojanů atd.) nebylo realizováno prostřednictvím servisního poplatku, ale splatné k převažujícímu využití dodavatelské základny společnosti BOOSTRACK. Díky tomu jsme byli schopni realizovat stávající obchodní marže díky původní obchodní aktivitě. Tato možnost u nového projektu neexistovala, protože všichni dodavatelé byli určeni ve speciálních výběrových procesech nebo byli v některých případech dokonce specifikováni koncovými zákazníky OEM. Účelem společnosti tedy není vystupovat jako živnost, ale poskytovat logistické služby jménem zákazníků. Po zadání zakázky bylo přijato několik zaměstnanců, kteří byli kvalifikováni pro svou budoucí činnost ve společném procesu se zákazníkem.

PROVOZ A PRŮBĚŽNÁ OPTIMALIZACE

Dnes již montér nemusí opouštět své pracoviště. Potřebné produktové komponenty přivážejí kolegové z BOOSTRACK GmbH denně přímo na montážní místa. Skladové zásoby můžeme sledovat prostřednictvím automatizovaných systémů řady BOOSTRACK. Skladování na místě montáže podle potřeby neznamená velké množství skladování na místě. Rozhodující zde není predikce potřeby na základě prognózy, ale na základě skutečné spotřeby.

MĚŘITELNÝ ÚSPĚCH

Tím, že jsme zapojeni do rutinních schůzek přípravy práce našeho zákazníka, jsme si kromě týdenního plánování výroby vždy vědomi i spontánně se vyskytujících odchylek, a proto můžeme kdykoli reagovat. Skladová plocha je cca 3.500 XNUMX m², byli přijati další zaměstnanci na plný úvazek. Kromě různých skladovacích a logistických služeb se plánování a související rezervace již neprovádějí výhradně v našem systému pro správu zboží, ale také ve vlastním systému SAP zákazníka. Prostřednictvím použití různých technických řešení, jako jsou senzory, tlačítka a skenery, jsou naši zaměstnanci podporováni v jejich operativní práci. V samostatně zřízeném skladu BOOSTRACK naskladňuje všechny položky podle specifických specifikací zákazníka a denně je dodává do nákladových středisek ve výrobním závodě pomocí principu Fi-Fo a dokumentovaného řízení šarží.